Humörsvängningar...

Arg som **************'..... just nu,...

Förlåt mig för att du utsätts av mig!! (Du vet vem du är...) Tack för att du finns :)
Jag är typ ett problembarn... nej men jag har humörsvängningar, det kan Hedvig intyga om, hahahaha :P

Aja, imorn blir det geografiredovisning om ingenting, på onsdag ska jag spela gitarr o sjunga (falskt) för musikläraren: Inevitable - Anberlin :D
På torsdag blir det Taco Bar (igen) med Cooper & co, dvs. fotbollskillarna, några från vår klass o en till parallellklass...
På fredag, kinesiska prov. haha, jag har verkligen pluggat.... (not)
BETYGEN SÄTTS! (antingen torsdag elr fredag)
på tisdag(nästa vecka) jäkla matteprov!!! aaaaah :(

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0