Ledig...

Jaa, jag vaknade runt 10, tog på mig kläderna och tog en promenad till t-banestationen. hämtade metro & city (som jag brukar läsa varje dag.. eller så ofta jag kan!)
Gick hem och åt frukost,medan jag tittade i tidningarna, läste en och annan artikel. Sedan så städade jag lite, gjorde något bra för en gångs skull hhaa, haft så mycket plugg i vägen... :p
Därefter tittade jag lite på Days of our lives, tråkigt, medan jag lagade lite mat :) (haha, det tog ju tid att städa... :P)
Sen så läste jag lite om några gymnasium, men det hjälpte inte särskilt mycket... Får titta igenom senare, på allt viktigt så som poäng- / kursplan o så...

Annars har jag väl inte gjort mycket, spelade lite piano nyss... Försökte spela River flows in you och jag förstör typ låten :/ inte så bra :P Men men, jag måste träna för att det ska låta bättre..

Ikväll ska jag nog simma och imorgon blir det avslutning.. Ska nog inte ha nåt speciellt på mig... tror jag.. :P
Vi får se!

Ha det bra!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0