Snart...

...är det jullov!! :)
Ska försöka chilla så mkt det går!!! :) Typ träffa kompischar ;P


Idag hände en del grejer...
- Vi fick se fysikprovet = ;D
- spanska läraren fortsatte kommentera vad jag gjorde... "Nu ska jag vara den mogna här..." Hahha , ska han säga.... han är ju sååå omogen som "börjar" haha, inte för att jag är särskilt mogen :P men men, whatever
- åt mkt till lunch (not), typ gurka, morötter o nån konstig grej m kött i....?
  Bombarderade geografiläraren med dumma frågor under maten, dvs. inte smör som NÅN sa....
- Geografi redovisningen som gick åt skogen... Stod där som en dum maskin som hackade upp sig hela tiden och matade ut masssa dum fakta....
- Sen så blev jag såklart hungrig o mage kurrade (haha, jag är hungrig ganska ofta... tyvärr)
- Svenska: haha vi skulle svara på frågor om Flyga drake... haha gick ju jättebra... (not)
- Spelade gitarr m C.Y. efter skolan, typ 15min :P Trevligt... men gitarrerna verkade inte direkt... stämda... hahaa

Idag har jag faktiskt inte pluggat lika mkt som vanligt... Ska nog sova tidigt idag och hoppas att det blir volleyboll imorn ;D
(Fast iofs, måste faktiskt plugga kinesiska... hahaa annars kommer jag faila så jäkla hårt...)

såå, tiime too saaay goood niight ;P


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0