Trevlig dag...! ;)

... för första gången på ...länge!

Idag var det ganska slappt, på tyskan gjorde vi inte särskilt mycket, spelade plintbasket o så på idrotten, på musiken fick vi tillbaka provet och gjorde allt möjligt. Vill bara säga att P o O är sjuukt grymma på att spela bas resp. elgitarr! Hallelujah!! ;D
Men men, sen så på lunchen pratade vi med olika lärare och det ledde till en LEDIG DAG imorn!! ;D Först så skulle vi skippa geo/hi & idrottslektionen, för att vår lärare skulle träna med fanbärarna. Sen så frågade ajg spanska läraren vad vi skulle göra och han sa att han nog skulle vara med fanbärarna så det blir nog ingen lektion.. Lunch kan jag ju äta hemma. Efter det gick vi o pratade med vår kära(??) syslöjdslärare och fick ledigt då också.. Eftersom det vore ganska onödigt att åka i timmar till skolan för att ha en lektion då vi bara ska städa... (Vi skulle ha slutat 14.00 imorn, lärarna måste skriva under alla betyg o så)... Men men, ledig imorn...

På eftermiddagen räknade H pengarna vi tjänade på att sälja polkagrisar, några tusen till klasskassan :) Klassresa nästa termin?? :D

Därefter åkte vi till Nobelmuséet, Gamla Stan. Ganska trevligt, fick veta nya saker :)  Haha, sen så somnade F i ett mörkt rum där det visades små dokumentärfilmer.

Efter det fick vi åka hem men jag åkte till stan (T-C) med W och C. Vi gick runt på stan o letade efter julklappar. Först så köpte jag o C, sen så letade vi efter julklappar till W's syskon (som jag inte kände till tidigare:o )


Aja, Ska chilla imorn o kanske ta mig till simhallen, ta en liten simtur... (det behövs verkligen...)

På fredag blir det julavslutning ;D


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0