1 dag kvar.....

Imorn är det skolavslutning!!! Väldigt tidigt i år.... känns überkonstigt ... men men!

Jag har just prövat klänningen och skorna, och jag hoppas att jag inte är blind och tror att det blir bra / snyggt , trots att det inte är det.... Men men

Idag blir det jag som lagar mat åt mig o lillbrorsan.... ( Han e 10 ... SNART 11 år,.... tiden går snaabbt...) Mamma e på kryssning med några släktingar o syrran åkte för en timma sen.... Skulle ha konsert typ...

Ikväll blir det Gossip Girl & Desperate Housewives, så det blir en del tv-tittande....

Idag slutade vi runt 12 tiden och sen åkte jag o tjejerna till T-centralen. Vi satt i Donken en stund o sen så skulle C köpa blommor till mentorerna... Sjuka snubbar på Hötorget... i know, de e desperata efter kunder... Men desperata behövde de väl inte vara?? Vi gick ju typ runt, eftersom C inte kunde bestämmma sig...
Alltså den där snubben var sjukt läskig.... Typ ville att jag skulle köpa o jag blev typ:" hehe ..... nej tack.... ".  Men men, sånt e livet...?

Vad borde jag göra nu då? Har så tråkigt :/

Men men,
vad har ni gjort idag?

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0