Fett nice väder!!<3 ;P

Idag skulle Lili komma hem till mig, ellr sen skulle vi till vår gamla skola ( 5min från mi casa) Där träffade vi bland annat Roza <3.
Efter det skulle vi ta t-banan till Universitet. Klockan 12 träffade vi Patricia, Elin, Hedvig, Oscar, Edvard, Gustav, Patrik och Alex. Sen skulle vi hem till Elin för att hon skulle hämta sin lunch och så.. När vi kom fram var Caroline & Aida redan där.  Medan vi väntade på Elin hoppade några på hennes studsmatta ^^ . Sen gick vi till en plats.. alltså vet inte om man kan kalla det för badplats..Men men, vi satt där och åt vår mat.. Sen så doppade vi fötterna lite, innan vi "hoppade" i... Det var massa stenar (inte kul.. gillar typ sandstränder...Som igår..) Det var mkt kallare än igår, och det var ju lite tråkigt... Men men, det var faktiskt ganska kul... :) Speciellt när det kom massa vågor xD

Men men, nu sitter jag här och chattar lite....Har lite tråkigt .... :S

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Postat av: aida

2008-06-05 @ 23:21:19

sv - haha aa ;) jo men jag tog flera bilder . Det fanns bilder där alla var med typ


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback