Sommarloov!!! ;D <3

Sköönt!! ;D

Hade skiiit kul iddaag ;P
Först var det skolavslutning i kyrkan (as usual) o sen var det lite snack i klassrummet, och vi fick våra betyyyg!! (spännande!!xD)
Efter det gick vi hem till Oscar efter typ 30 minuters stående (i skolkorridoren... älskar vi skolan sååå mkt?;P) ... Nej men, det var bestämt att hela klasssen skulle hem till Oscar och käka lunch. Sen så gick vi till Norra Real för att spela fotboll ( ok, inte jag dåå.. efter som jag hade (inte så höga) "klack-skor")... När vi hade stått där en stund tänkte vi gå till Vasa parken för att vi ändå inte spelade fotboll.. Vi tog farväl och började gå till Vasa parken. När vi kom fram var vi lite barnsligt galna och hoppade runt...(hehe...) Men men, vi hade kul och hoppade på "studsmattorna" och en del cyklade på små små cyklar.... för småbarn då...xD
efter det bestämde vi oss för att bada... Skönt väder idag^^ Såå.. Vi ( Jag, Lili, Vivian, Patrik, Edvard, Patricia, Elin, Hedvig, Aida, Caroline R , Gustav, Leo och Thomas) bestämde vilken tid o plats vi skulle träffas och så...
Eftersom jag bor så långt bort från stan såå gick jag hem till Hedvig o fick låna bikini ^^ 
Efter ett tag träffades vi vid ICA , men Thomas ville typ inte så han gick hem... Men Oscar ringde och hängde med :)
Såå, vi gick tilll Brunnsviken... Men det tog lite tid innan vi hittade en bra plats ;P  Det var jättekul och vi var som galna ;P
Mkt bättre än att sitta hemma o slöa....xD Men men, absolut något man måste göra om! ;D
Sen så börjde det lida mot sitt slut, och vi tog oss tillbaka till tunnelbanestationen....

Menmen, vad har ni gjort idag då?? :D


Kommentarer

Postat av: Anonym

2008-06-04 @ 20:41:21

asså jag har haft fett kul idag.





BRÖDER VI HADE FEST VI HADE FEST

Postat av: Anonym

2008-06-06 @ 21:54:28

FESTFEST SOM FAN



föressten....du glömde patrik hahaha


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback