Mitt första inlägg....

  OMG!!! Jag blev väldigt förvånad och glad idaaag!! Jag trodde verkligen att samhällskunskaps provet , som vi hade den 3:e Mars, skulle gå skit dåligt!! Då skulle jag väl typ få IG elr G.... MEEN , abou, jag fick MVG! :D Min lärare, som brukar vara sträng o alla typ tror / tycker att hon är värsta kärringen, måste haft en über bra daag när hon rättade proven! :P Fast jag fattar inte, alla typ överdriver... så jäkla elak e hon inte, hon kan vara helt ok , faktiskt :P

  Jag e såå himla trött på vädreeet!!!! ; ( 
Snö??? NU!? Jag vill ha vååååår!!!!! Alltså det känns ju som att ja snart fyller år.... vilket är precis i början av året...:S 
Plus att det bara blir massa skitig slask... that sux...!!

Jag e såå stressad, har värsta arbetet till veckan efter påsklovet ..... eller så är det bara jag som överdriver, men ja har typ inte gjort någonting alls och jag vill inte sitta under hela påsklovet och jobba med arbetet :(

Jaaa!! Idaag är det Gossip Girl och det ska bli fett najs ! :Dimage1

Ha det bra!
Love,
K


Kommentarer

Postat av: aida

2008-03-18 @ 17:08:23

Gud vad gullig du är ;) hahah ! tänk om elisabeth läser och bara ! KALLAR NI MIG FÖR KÄRRRRIINGG VA ??? IGGG !
haha ne skojja ! sköt om dig . ses imorgon ! :P ( vikarie på gympan ) STeve bangar
på sina elever ! moobbbadd :P ne skämta ! höög !
puss


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback