Mp3 ;(

Min dumma Mp3 = döööd!!  ; (

ALLA mina überunderbaraa låtar är GONE!! Höll på att gråta när snubben i butiken berättade det....

Låtar som jag hade i min mp3 var typ:

  • Keane
  • The Killers
  • Gavin DeGraw
  • Bethany Joy Lenz
  •  Feat. Tyler Hilton - When the stars go blue , från One Tree Hill 
  • Fonky Fresh
  • Tupac
  • Rooney
  • RMK
  • The Strokes
  • My Chemical Romance
  • R.Kelly - The world's greatest <3 ( I LOVE IT!!!!!<3 <3)
  • Chris Brown
  • Danny Saucedo
  • Ne-yo
  • Elliot Yamin - Wait for you
  • Fall Out Boy
  • Neverstore
  • Leona Lewis
  • MIKA - Any other world <3
              - Happy ending <3
  • m.fl.

:D
I love music <33

Ska skaffa en snaart :D  :P det är ett MÅSTE  ;P

Aja ,
Love,
K


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0