"Pluggfri-dag"

Dagen började med att jag vaknade 9, för att sedan gå till tandläkarn kl.10.
Kl.11.23, tar jag tunnelbanan för att åka till T-Centralen. Där jag ser Lili och vi ska till Medeltidsmuséet, som har flyttat till Kulturhuset. Vi var 6 pers, som gick runt i det lilla, s.k. muséet... Eftersom vi inte hade bokat tid för nån guide så fick vi ett visitkort... OM vi hade frågor skulle vi ringa eller mejla den där personen.. :P
Meningen med det här besöket var nog att vi skulle ställa frågor och skaffa mer info till historia arbetet som ska in nästa torsdag.. Fast , det blev mer lek, då det fanns "medeltida" kortlekar och ett schackbräde i stor-format....

Men men, vi är där till 13, och går sen till Donken, för att käka lite lunch.... Sen så går vi till H&M , och vi är där ett tag, innan Vivi måste gå......., Sen ringer Hedvig, som är på väg dít :) Vi går runt på stan och chillar :P Prövar skor och kläder ;)

Jag, Carolajn, Roos och Hedvig (är de enda kvar), men vi går på Kungsgatan, tror jag.. Men sen så blir jag och Carolajn tvugna att vändå, så vi går tillbaka.. När vi går mot Din Sko ser vi en svart, gammal bil som står parkerad.. men GISSA VAD! Den "GUNGAR", och den första tanken som slår mig är: "Helvete! Har de SEX i bilen!??! MItt i stan!?!? Kolla INTE dit alltså!" Jag börjar asgarva och springer in i Din Sko, Carolajn märkte nog också , eftersom hon också börjar garva! Hahha, vilket skämt alltså!

Vi går runt ett tag till , och sen så är klockan helt plötsligt 17... Tiden gick rätt snabbt ;)

Sen åker jag hem, käkar middag. Duschar, och när klockan är 20.30, går jag för att köpa ett par paket mjölk, och folk påstår ju att förorten, där jag bor, är väääldigt faaaarliig! Men, jag kom hem helt oskadd ^^

När jag kommer hem tar jag en frukt, men tyvärr så missar jag början av Grey's Anatomy, så jag tänkte kolla på repriset istället :S Vill ´ju inte missa en enda sekund!! :P
Jag kollar istället på fotbollsmatchen mellan Sverige och Brasilien! Tyvärr, så vann Brasilien :( Det var ju synd..

Efter det sätter jag mig här vid datorn, och HÄR är jag nu!
Har tråkigt, sitter och skriver... Nästan gett upp historia läxan.. Sitter i gruppchatt med några från klassen, då det är en diskussion om nån bio imorn ;P

aja,
Ha det bra!

//
K <3


Kommentarer

Postat av: aida

2008-03-26 @ 23:33:45

JAG VILL PÅ BIO FÖR DAMN ! sääg till mig också om det blir något

Postat av: Scharlakansdammen

2008-03-26 @ 23:48:47

Trevligt litet inlägg :P Hoppas på bio då :D


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback