Shorts i (nästan) minusgrader :)

Haha, japp!
Idag gick jag ut i SHORTS och jacka.... Det var väl minusgrader, tror jag... Men men, 2-4 min ute i den friska luften...

Igår var det,som sagt, fotbollsmatch mellan Sverige och Brasilien. Stackars Shabaan , säger jag bara! Men men, det var ju synd att inte Zlatan kunde spela,pga knäet :S

Jag får paniiiik!!!! ;( Jag har inte orkat och inte hunnit skriva Historie-arbetet!!! Jag kommer (typ) döööö :S

Aja, nu måste jag lära mig att SLUTA oroa mig!!
Sedan ska jag ta det lugnt, och inte ta läxorna fööör allvarligt.. Jag går ju trots allt "bara" i 8:an.. Det är i nian som man borde visa sitt bästa :)

Hopppas att ni har haft det bättre, än vad jag har det ;)

// K

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0