081002 - Dagens goda gärning :D / Blinda brevbärare...??

Ok, det postiva först:

Kände mig hjälpsam idag :) Jag gillar och vara hjälpsam ;D
Vi var påväg till s.k. "sandlådan", där vi skulle samlas på idrotts lektionen. Sen så såg jag två små barn, som går på dagis. Väldigt gulliga. Men ena barnet grät och sa mamma... och det visade sig att de hade tappat bort sin dagisfröken, men det var inte så svårt att hitta henne. Stackars barn!


Ok... Idag kommer jag hem och ser att vi har fått två brev... men när jag tittar på adressfältet, står det inte vår adress, så jag går och lämnar brevet i grannes brevlåda.. Och det var nån gång , inte för så länge sen, då de hade skickat ett brev till oss, när det egentligen var till nån annan som bodde i området bredvid... och som hade samma nr som oss.
Hheh, då undrar jag : hur funkar det att arbeta på Posten? ;p

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0