Fotboll+lerig gräsmatta+mig=Lerig Karin!

Hahha, jag såg faktiskt fram emot att få spela fotboll på idrottslektionen, men jag hade inte förväntat mig att gräset skulle vara så blött och lerigt....
Eftersom jag är, som de flesta vet, väääldigt klantig av mig så ramlade jag 5-6 ggr... Resultatet blev att jag gick tillbaka till skolan med helt leriga byxor och ärmarna på min tröja var också leriga :P
men men, annars var det väl rätt kul :P

Idag var jag inte på så värst bra humör.... Efter biologi provet blev det inte mkt bättre heller :s

Haft sån huvudvärk....! :S

Aja hehehe nu kanske det borde vara dags att börja plugga till teknik provet, som äger rum på fredag! Haha har inte tittat i boken än :P


Wish me good luck!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0