Tjejskrik utanför Scandic idag...

hhaha, hördes redan 10 m ifrån hotellet...
Jag kom från Humlegården med syrran, och det första jag tänkte på var: " Idol-fans?"
Haha, men när vi kom närmre så såg vi att det tydligen var Alice, Robin B, Lars och Johan från årets idol. Hah, tjejerna följde efter dem, och vi som gick typ bakom dem, såg hur två tjejer sprang fram till Alice och Robin för att krama dem,hhaha!
Själv så gick jag där med syrran och vi bara garvade, kunde inte hålla mig! Men det var såå himla komiskt, Robin verkade inte ens vilja ha en kram :P
Men pga det så fick man konstiga blickar från Lars, Robin och Johan, hahaha!
Det var kul att se de där tjejerna, hahha ! ;D

Men men, annars har jag besökte jag ett "galleri" och Nationalmuseum. På nationalmuséet var det en utställning: Lura ögat. Det var intressant :P

Aja, imorn ska jag träffa kompis och chilla :)

Ha det bra!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0