080910 - Trött dag... / Vilken låt ska jag spela på gitarr?

Gud vad trött jag var idag!
Måste varit för att jag har gått upp kl.7 i två dagar och idag så vaknade jag strax efter 6.

Idag var en vääldigt lång dag. Som började med tyska, sen idrott, musik<3. Lunch, religion,biologi och svenska!

På idrotten hade vi vikarie, och han var verkligen en dålig domare! Vi spelade fotboll, och vi hade fett bra samarbete i vårt lag (typ:p) och sen så gjorde jag mål, men han påstod att den åkte över konen.. vi hade tyvärr inga riktiga mål!

Aja, whatever:P

På musiken spelade vi gitarr! :D <3
Vi ska välja en låt som vi ska träna på och sen så ska vi spela upp den för vår lärare, men jag har problem med att välja en låt... Vilken låt tycker ni att jag borde välja?
Glöm inte att jag inte är ett proffs xD Snarare en nybörjare ;P


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0