080914 - Middag med släkten...

Idag har jag inte gjort mkt. Vaknade med täppt näsa imorse, och jag vaknade fyra-fem gånger i natt :(

Åt frukost, gick till centrum med syrran. Handlade lite snabbt...

Efter lunchen var jag tvungen att börja med läxorna! Har fett mkt att göra... Såå jag ska nog gå snart
Gjorde läxorna i några timmar,duschade och sen så hämtade moster mig och syrran. Eftersom mamma o brorsan redan hade åkt till morbrors restaurang.
Vi åkte till morbrors restaurang för att äta middag med släkten typ. Min kusins kusiner kom till Sthlm från Linköping, så :P
Sen så åt vi och pratade och så... Hhee:p
Lägger upp nån bild senare ;)

Men men , kl.20 så åkte vi hem och jag och syrran bänkade oss framför tv:n för att kolla på repriset av "Hål i väggen"! Missade avsnittet för några dar sen, men den var ju konstigt rolig! Hhaha, jag har lite konstig humor :P
Björn Gustavsson var en av dem som var med ;D Det var faktiskt nice :)

Har du sett Hål i väggen?



Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0