080916 - In love...

...with the song : Fix you<3 (right now :P)

Idag hände inte mkt, (as usual ;P) , men vi fick våra matte böcker på matte A - lektionen. (Jippie! :P)
Efter det så åkte vi buss tillbaka till skolan, så vi kom försent, men inte lika sent som förra gången då :P
Sen så hade vi spanska. Vi fick tillbaka våra läxförhör och vår lärare skrev på tavlan hur många som fick vad för betyg.
Hmm.. nästan hälften (om det hade varit en till...) fick underkänt! Haha... Stackars vår lärare! Gud vad besviken man blir...
men men för mig gick det uselt,men inte så uselt så att jag fick underkänt då :P

På lunchen fick jag och tre till vara matvärdar, så vi missade den värdefulla historia lektionen :s Hade en del frågor om instuderingsfrågorna om Industriella Revolutionen :s Aja, får väl ta det på torsdag...

Efter det hade vi dubbeltimme med Elsa. Så fick vi fortsätta med våra fortsättningar av Låt den rätte komma in, elr vad den hette :P

Men men, nu har jag iaf lagt in bilder på datorn.... Haha hittade en del ego-bilder (a)

:P

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0