080918 - My boring day...

Hahaa, med tanke på titeln så förstår ni kanske hur min dag har varit... Tråkig, ja...

Vi hade historia, då vi skulle fortsätta att svara på instuderingsfrågorna som är till tisdag.... Jippie... not...
Efter det hade vi idrott och då skulle vi orientera.. Det gick inte så jätte bra, men sen så stannade vi kvar och pratade lite. Med spanska läraren också, eftersom han också var där :P

På spanskan skulle vi gå igenom det nya kapitlet.
På lunchen åt vi nån konstig mat som skulle vara timjansoppa.... Smakade inte så mkt, men men, jag har iaf ätit godare mat...!

efter lunch hade vi syslöjd då jag skulle rita av på tyget och så, innan jag broderar... men jag hann tyvärr inte börja brodera idag :(
På engelskan började vi med ett nytt kapitel och gjorde uppgifterna i övningsboken.

Sista lektionen var tyska. Vi hade läxförhör och sen så gick vi igenom ett nytt kapitel och lärde oss massa nya ord.

Idag var det många nya kapitel ;P
Kom hem 17,några minuter tidigare än i vanliga fall :S
Gillar verkligen inte vårt schema... !! :S

Men men, får väl nöja mej med det... Vi har ju sovmorgon...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0