080919 - Skolan är fylld med grisar,både elever och lärare. Förutom...

... jag & Hedvig :) (och några till ;P)
Hahaa, idag skulle jag, Hedvig och Vivian torka borden och då fick vi se...
Rena bord! ..... '
Not!
Men det var hur grisigt som helst, och då ställde vi frågan : Hur äter människorna i den här skolan?

Alltså, det var väldigt jobbigt att torka de smutsiga borden, men men som belöning fick vi TVÅ glassar istället för EN ;P Dessutom så var vi TRE personer som torkade när det egentligen brukar vara FYRA personer :P

Men men, vi hade sovmorgon, teknik, lunch, matte och biologi. Vår biologi lärare orkade nog inte med oss, så vi fick sluta 10-20 min tidigare :)
Sen skulle jag ha kinesiska.... Och efter det blev det helg :P

Har inte gjort så mkt idag, men men... :)


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0