080927 - Ganska chill lördag :)

Idag har jag inte alls gjort mkt.
Gick till skolan, as usual, bibblan för att låna en bra engelsk bok, men jag kom hem tomhänt :P
Innan jag gick hem gick jag till The Phone House för att fråga varför mobilens (som jag köpte för några månader sen) dumma knappar har typ spruckit och jag frågade om det var för att jag sms:ar för mkt / trycker fel ;P Hahah, kanske en dum fråga :P

men men, tänkte lämna in den nästa vecka när jag har sparat alla grejor på minneskortet och allt :D

När jag kom hem fick jag och syrran (som har på onsdagar) hjälp med den andra kinesiskan, har läxa till fredag så jag frågade mamma i god tid :D (Vill helst inte göra allt sista dan..)
Sen så pallade jag och syrra mer med läxorna så vi tog på oss rätt kläder: Kläder efter väder! ;D
Tog med min mobil för att ta foton ( Tyvärr så har jag (nästan) världens sämsta kamera)... Vi gick genom skogen, men haha istället för att ta den vanliga stigen gick vi tvärs igenom skogen, hahah. Vi visste att vi skulle hitta ut hur vi än gick ;) Så väl känner vi den skogen! Men när vi gick så såg vi helt plötsligt en rätt konstig människa, blev lite weird så vi gick en omväg, hah :P
När vi kom fram till stranden var det fett skönt med vinden som blåste mot håret!! Alltså jag har säkert skrivit / sagt det förut:
Jag älskar stranden!! :D

Vi satt på bänken en stund , sjöng & ylade (vilket vi gjorde i skogen också) , ritade i sanden och så :)

Supermysigt ;)

Men sen så var vi tvungna att gå tillbaka, började bli liiiite kallt hehe:P
Vi åt middag, hjälpte mamma och sen så satte jag mig här vid datorn ;)

Ska nog fixa mobilen snaarast :P

Ha det superbra!!

Ps. Lägger upp bilderna från idag, senare ;D

Pussar & kramar

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0