Bakade för första gången på några år...

Snacka om att jag verkligen är dålig på att baka...! Haha aja jag försökte iaf, och jag vill ju bidra med nånting imorgon ;P
Nej men jag smakade, det var inte så dumt... Blev pizza och muffins! Nu när jag ändå var på gott humör för att baka :P
Hehe, jaa den här dagen var egentligen till för att plugga... men istället hjälpte jag syrran en stund innan hon åkte till Italien, sen så gick ju bra program på tv... Desperate Housewives och Gossip Girl. (missade dh i tisdags... jag skulle ha sett på Grey's och OTH, om jag inte redan hade sett dem:P) Men men, nu satte jag mig här... vilket var väldigt dumt...!
Usch prov i historia och osmarta jag har bara läst sidorna en gång... hehe, kanske dags att göra det... :P

Vilken besvikelse... gillar inte det här... det jag verkligen inte önskade...varför...?

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0