Happy? Or not...? :/

Just nu händer det grejer lite åt alla håll...
Negativa saker....
Ehm, jag kan typ inte baka och vi ska typ sälja grejer på måndag (spec dag i skolan)... Vill ju kunna bidra med något, men jag kan (som sagt) inte baka... :(
Musikprovet gick åt skogen......
Jag ska typ ha egen idrottslektion nästa vecka... Snacka om oförberedd...!! och nervös... Ingen lyssnar på mig :( Dessutom ska vi typ ha muntligt prov i idrott och skriftligt om andra världskriget, nästa vecka.... Idrotten bryr jag mig inte så himla mkt om, men historia..!! Shooot mee!! Vi har ju haft vikarie o jag har typ varit lite borta... (även om jag har varit med under lektionen... typ)
Imorgon är det nationella prov i matte (år 9).... För att få mvg måste man få massa solar på HELA grejen... och solarna... my God! jag har typ svårigheter för det, och ber till Gud att min lärare inte sänker mitt betyg...

Aja, positiva saker....?
Musikprovet är över, vi har inte haft svenska eller sh den här veckan :P Veckan är snart slut och vi har typ drygt 1 månad o några veckor kvar på terminen, dvs. både nian OCH grundskolan!!! kommer nog sakna en del grejer och människor...
Sen så händer det lite annorlunda grejer... Kanske inte såå speciellt , men men :) hiihi ;D


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0