Härliga dagar är vääldigt uppskattade! :D

Idag fick jag vakna vid 7.45-tiden, sen hade jag kinesiska... Efter det åkte vi hem o åt lunch. Skulle egentligen ha pluggat, men på nåt sätt har jag ingen ork kvar till att plugga... hehe, såå det blir väl stenhård-pluggning imorgon, antar jag... ;P
Istället läste jag lite ur Så länge vi båda andas och gjorde lite kinesiska (med syrran)... Hon åker ju till Italia imorgon!!! Sååå himlaa aviiiiiiis!! Hon ska dit med sin klass, på nån sorts körresa! Mkt sång blir det antagligen, dessutom ska de tävla mot massa internationella körer! (Snacka om kul!!) ;P Men men, hon blir nog borta i en vecka o nån dag...

Sen så gick vi ut för att jogga (som vi hade bestämt oss för...igår...) Hehe det blev väl lite jogging... vi kom till stranden! Sååå himla fantastiskt underbart!! Men Gud, det var ju väääldigt kallt vatten... Hade ju shorts på mig o gick ut en bit... i vattnet som inte var så varmt som det såg ut att det skulle vara :P hehe, iaf... sen så solade vi oss torra... Därefter fortsatte vi att jogga lite halvt...tills vi träffade på ett par, som frågade oss om vägen till tunnelbanan... de bröt lite på svenska o verkade kunna franska (och vi har ju aldrig lärt oss franska:P) men men, vi följde med de typ halvvägs, tills de kunde följa skyltarna :P iaf... sen så försökte vi peppa varandra (vi pallade typ inte mer) genom att hehe tänka på glass... xD
haha, men vi kom hem o tog med oss glass o satte oss på baksidan av huset (eller vad man ska säga), där solen värmde! Väldigt trevligt :D Försökte läsa lite historia samtidigt, men resultatet blev att jag hade läst knappt 1 sida, haha! Finns så mycket annat att göra ;P
Sen så skulle vi äta middag...  och nu sitter jag här... Fast jag ska nog inte sitta här för länge... blir lite tråkigt... Inte så många som är inne på msn eller facebook, plus att jag ska nog hitta på nånting annat roligt ;P

Adiós amigos!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0