Jobbigt! :/

Vilken dag!!

Historia - Andra Världskriget
Idrott - Handboll
Spanska - "nationella prov" : Please, shoot me!! Det var ju hemskt... det kändes inte så jättesvårt i början... men sen när man fick alternativ och massa grejer... my god, jag gissade mig fram på varenda och fick säkert 1 rätt av 10??
Textilslöjden - Skulle bestämma vad jag ska börja med... har ju redan slösat 1 lektion, gjorde INGENTING förra lektionen... :P Men men, nu har jag bestämt mig för att göra en kjol :P

missade engelskan för att jag skulle till tandläkaren.. nu har jag tandställning :P
Aaaaaaaaaaaah!!! (hehe) såg Danny när jag var påväg ner till tunnelbanespärrarna i Östermalmstorg :D Fett glad jag blev... haah lol...
Iaf, eftersom vi tydligen inte hade nån tyskalektion gick jag bara tillbaka till skolan för att hämta mina gympakläder :P
Men men, gud vad jobbigt det är att äta... går knappt :P Känns som att nånting ska gå sönder varje gång jag biter :/

Aja, sånt är livet! Får överleva...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0