Trevlig utsikt :)

I like the view! Speciellt från mitt fönster... Ser nästan solnedgången... alltså inte direkt vid horisonten, men jag ser de vackra färgerna på himlen, underbart! Sen så gillar jag också stjärnorna och månen ;)
Tihi, men från min systers fönster ser man Globen (!) och det tycker jag är liiite konstigt, vi bor ju typ några hundratals km bort från Globen... typ ;P men men, det är trevligt när man ser den upplyst, lite blått o så ;)

Aja,nu ska jag sova! Måste vakna tidigt imorgon... :/
Först ska jag bara ta en titt ut genom fönstret... Se om man ser stjärnorna ;P 
Det var någon som berättade för mig att om man ser stjärnorna på himlen, kommer det bli fint väder dagen efter ;D
That's what I believe in ;)


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0