Vilket härligt väder!! = dags att ha på sig shorts ;)

Hehe, idag fick jag många kommentarer om min klädsel...men jag gick ju hemifrån vid 9.30-tiden, såå då räckte det med att ha på sig shorts! Det var inte alls kallt, som de allra flesta verkade tycka/tro... Men men, sägs ju att det ska vara finfint väder i helgen! Häärligt

Idag slutade jag tidigare, eftersom det var fyra som skulle göra muntliga delen i nationella provet i matte... (Låter inte kul...!!) Men vi fick började tidigare på biologin, där vi fick laborera o se på bananens DNA! :D
Det ledde ju till att jag slutade tidigare på kinesiskan o nu är jag hemma! :)

Aja, kommer behöva plugga under helgen :'( Historia... som inte ens är mitt starkaste ämne... dvs. jag måste plugga som bara den!

Snart ska jag väl sätta mig därute på baksidan och "få" lite D-vitamin! :D
Tihi, see you later alligator ;D


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0