Snacka om konstig lärare...

... han gillar nämligen att ge dumma kommentarer om allt jag gör... och det blev ju mycket bättre idag när pinsamma jag skulle boxas för första gången!
Jaa, vad ska jag säga... har typ ingen kondition, uthållighet, styrka o whatever you need... för att boxas då. Såå där gav jag en annan anledning för honom att kommentera om!
Pinsamt pinsamt...(!)

På eftermiddagen dansade vi ;D Jättekul!!! Pardans: chachacha & salsa <3
Chachacha var helt nytt för mig! Jag som gillar att pröva nya saker (för det mesta) tyckte att det var überkul ;)
Därefter dansade vi absoluta basic stegen i salsa, vilka jag o några andra redan hade lärt oss tidigare , men jag hade glömt dem... tyvärr ;P

Men men, en väldigt rolig dag!!  ;)

När jag kom hem , strax innan 14 gjorde jag inte så mycket.
Började läsa Kom närmare (Orginaltitel: Come closer) av Sara Gran. Dock somnade jag vid köksbordet :P så jag gick o la mig och sov typ 1-2 timmar... inte så bra... skulle egentligen plugga!
Vilket jag måste göra nu istället...

Adiós amigo!

Ps.Läste en del av första kapitlet i Breaking Dawn (på engelska, det var inte sååå svårt som jag trodde) på internet nyss... Aaaah!! Vill läsa hela boken!! Men jag vill ju förstås inte att boken & serien ska ta slut...

OBS! Följande länk är det jag precis har läst: Breaking Dawn
(tänk på att det är bra om du har läst tredje boken... även om den här lilla biten inte avslöjar så himla mycket ;P)


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0