Humörsvängningar & Öppet Hus...

... bra kombination? Nej...

men men, mycket har hänt sen sist...
Igår (på morgonen) var vi i Eriksdalsbadet och simmade... inte så himla mycket, men men inför nåt prov i mars... Livräddning...
Senare (på eftermiddagen) gick vi (jag o några klasskompisar) till McDonald's, satt där en stund, bara chillade o snackade... trevligt ;)
Sen tog vi oss till Norra Real, kollade runt o så... Hmm..inte direkt mitt första handsval :P

Därefter tog vi oss till Kungsholmens Gymnasium... Vi träffade på tre tjejer från parallellklassen... så vi åkte med dem. Jaa, vad ska jag säga... Det var ju bättre än Norra... Och eftersom jag har en partisk syrra såå jag hade tänkt att ha det som första handsval ( Kungsholmen alltså ;P)... Det var ju ganska trevligt och så. Men alltså jag tror att jag skulle vilja vara med på några lektioner för att se hur det ÄR.... Öppet Hus kan ju vara liiite tillgjort. Men men, jag var betydligt mer social, dels för att jag kände till flera pers (genom min syrra) och så :)
Men! Största chocken var ju att jag såg 4 killar från min gamla skola och klass! haha, en av de gick jag i samma klass med från års 1 till 6! Minnen... ;P

Aja, idag var jag på Södra Latin... Det var väl rätt ok... hehe såg två liite söta killar o pratade med dem (men de går i 3an, samma klass som min syrras kompis ;P) Har nog Södra som tredje eller fjärde... haha ååh, jag vet inte vad jag ska välja!!!! :/

Men men, ska nog duscha o plugga lite kinesiska snart!
Ha det gött, gott folk! ;D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0