Inte så dum dag...

...trots allt!

 
Men först och främst, igår var det grammisgalan och galans kung blev....
Kleerup!

Sen så vann E.M.D. priset för årets låt: Jennie Let Me Love You :)


Ok, idag...
Haha hade på mig mina nya skor , som jag fick från mamma, jaa jag är inte direkt van vid att gå i skormed klack (ok det var inte så hög klack :P)

Det var väl ungefär som vanligt i skolan, sen så missade jag engelska lektionen. Gick nämligen till den nya tandläkaren vid Östermalmstorg för första gången. :P  I vanliga fall brukar jag gå till Folktandvården...  ;P

2009!!!!:) Gud vad annorlunda det kommer att bli ;P Undrar om det är positivt...

Men men, nu ska jag ta mig till ICA med syrran... Vi behöver nämligen frukost (imorn) :P

Puss och kram ;D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0