Ännu en dag på jobbet...

Jag måste erkänna att jag inte har ett särskilt roligt jobb, men tur att jag får jobba med tre andra personer, som jag försöker lära känna... Jaa, vi har inte direkt så mycket att snacka om , men vi skrattar rätt mycket :P Jag är glad över att få jobba med schyssta personer iaf :)
Men men, bara(?) typ 12 dagar kvar... :P Usch, ogillar verkligen att behöva börja kl.6.30!!! Missar alla BRA program på kvällen, måste ju sova för att orka jobba... Missade t.ex. en del igår om M.J. och SYTYCD (So You Think You Can Dance)... :( Aja, får hoppas på repris...!

Hmm, funderar på att kolla på Smallville eller nåt,men det är inte varje dag jag kan sitta framför datorn i lugn o ro och bara slippa lillbrorsan:P

Aja, vi får se :)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0