Första dagen på jobbet!

Dagen började vääääldigt tidigt! Åkte hemifrån kl.6 och fick skjuts av mamma, tack o lov :)
Klockan 6.30 samlades vi och lärde känna varandra lite grann, men vi fick vänta till 7 och då fick vi skjuts till stranden där vi skulle städa o plocka skräp. Jag vet, det låter inte så trevligt men det var inte så himla farligt, fick lite kramp i armarna och händerna :P Vid 9-tiden åkte vi tillbaka till lokalen där vi fick vila i ca 40 minuter och vi satt och pratade lite grann. Vi var 3 pers, jag, en tjej och en kille. Sen så skulle vi till en annan strand där vi skulle städa och då kom det en till kille som tydligen ska jobba med oss i tre veckor. Det var en man som skjutsade oss och berättade vad vi skulle göra och så :P Vi åkte även till en park och så, och vid 12.15-tiden åkte vi tillbaka till lokalen för att byta om. Efter det så fick vi skjuts och jag gick hem efter det. Det var inte direkt kul, men jag tror att jag kan stå ut med det i 14 dagar till... Vi jobbar ju bara måndag till fredag, 6h varje dag(inklusive raster) :P

Men men, nu ska jag vila och äta lite glass :) Åh! Vi köpte jättegod gräddglass med trädgårdsbär, guud så gott det var!!!
Sen så ska jag titta på Smallville och Privileged :)

Auf Wiedersehen! :)


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0