Känns som fredag...

...eller??
Men men inte långt kvar...! Haha, det är fredag imorgon :) Veckan har gått ganska fort... Det är alltså bara 6 dagar kvar på jobbet... Skratta eller gråta?? Hehe, driver bara :P
Idag var en lite konstig dag... Vi satt och vilade rätt länge efter att vi (jag o R) hade städat. Folk gick förbi och jag kände typ 5 av dem... Klockan var typ 8 och folk hälsade o allt.... Pinsamt :P Hehe...

Men men, efter jobbet åt jag lunch innan jag gick tillbaka till centrum. Där gick jag runt med syrran och sen så kom mamma efter jobbet :P Syrran skaffade sig ett par klackskor,de var rätt fina :) Sen så gick vi till Basehome och vi skulle köpa en del grejer och kön var otroligt lång! Först sa de att det inte gick att betala med kort för att det var nåt fel med deras kassa-apparat (de hade bara en kassa) och sen så kommer de senare och säger att de ska stänga och att kassan inte går att öppna alls, så man kunde inte betala med kontanter heller... Weird???

Aja, snart är det sovdags!
Buenas noches!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0