Måla måla måla... från 9 till 18!

Vi har målat huset hela dagen!! Blev tvungen att vakna tidigt :(
Vi började väl typ nångång efter kl.9 och sen så åt vi lunch vid 13-tiden. I början hade vi bara en pensel såå det gick väldigt segt att måla, men syrran som var påväg hem efter en sen kväll (eller natt??), köpte 3 penslar... Så, vi var väl typ 4 pers som målade. Men lillbrorsan gav upp efter ett tag, han orkade inte mer och eftersom han inte hade något att göra gick han och satte igång datorn (som vanligt...). Men men,efter en hel del slit blev vi klara. Dock ska vi måla ett till lager om ett par dagar, när färgen verkligen har "torkat". Sen tror jag inte att vi målar igen förrän om 5-10 år... Det var kul i början, men blev lite tråkigt hehe.

Hm, jag behöver verkligen en ny mobil!!! Desperaaaaat!! Tar sån evighet att skriva ett sms :S Speciellt när jag är stressad... Någon som har tips på en braaa mobil?? (a)

Aja, nu har jag ingenting att göra så jag tänkte bara sätta mig framför tv:n med syrran... Kanske ska kolla på The Bachelorette... haha :P

I'll be back tomorrow!  :)


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0