Sista dagen idag!! :D

Hehe, idag var det sista dagen på jobbet... Lite tråkigt, gubbarna och arbetskamraterna där borta var ju ganska roliga :P Men men, vi firade med lite läsk och tårta! haha, sen så gick jag o två killarna till medborgarkontoret med våra "månadsrapporter" :) Men men, avlöning blir typ nästa månad... :P

Haha, har börjat kolla på The City (också...) :P Hm, vill helst inte sitta framför tv:n så ofta, men men.... vad ska jag göra åt saken?? :P
Funderar på att "idrotta" lite... men men, vi får se om jag verkligen kommer att orka...haha

Hm,det är lite jobbigt... men jag tror att jag typ har vant mig vid att vakna tidigt... dvs. typ 6 eller nåt.... aja hoppas att jag kan somna om :)

Aja, har inte så mycket att göra vid datorn... Får väl hitta på nåt annat :P

Adiós!

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0