7-kamp & utspring!

Ååh!! Hur surt får det bli??? Vi kämpade kanske inte så jättemkt förrän på dragkampen då vi valde ut 5 tjejer och 5 killar... Det gick jättebra för dem och de vann! Så vi fick 14 p , men det räckte ändå inte... tyvärr! Nu får fotbollsklassen köra brännboll mot lärarna på måndag, det skulle ha varit kul om vi fick göra det... men men! sånt är livet...

Därefter gick jag och bytte om, innan jag satte mig på bussen. Det var skit mkt folk och jag hittade inte familjen :/ Men men, hittade dem efter ett tag :P Vår kinesiska lärare var också där, haha. När alla hade sprungit ut och syrran hade hittat oss skulle de åka på flak! Ehm, de hade det vääldigt trångt därinne, så jag tror inte att jag skulle ha fått hänga med :P Det hälldes mycket öl hahah!

Aja, måste dra nu... Ciao!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0