Monday - 20090615

Idag vaknade jag extra tidigt för att jag skulle till läkaren, bara nån regelbunden undersökning ;P

Men ååh, vad tråkigt!! Först så drabbas ena datorn av nåt virus eller nåt, så vi blev tvungna att lämna in de på reparation...
Sen så, på nåt sätt blev det nåt fel med våra tv:n...!  Inga kanaler har sänts sen 12-tiden idag... Vi kollade upp med moster som bor i samma område och deras tv fungerar...
blä... pga detta hr jag haft en jobbig bror som inte har haft nåt att göra och har stört mig istället :( Aja, det positiva med detta är väl att han har kunnat göra annat istället för att bara spela dator eller kolla på tv..! :)
Fast jag hade iof tänkt att kolla på Cityakuten idag... och Desperate imorgon...men men... hoppas att det fixar sig


Smsade med en gammal gammal klasskamrat idag... Vad svarar man när han berättar nåt väldigt personligt som inte ens hans bästa kompis vet om?? När det handlar om nåt väldigt allvarligt...? :S

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0