Operation Dagsverke

I år var jag oerhört lat och tjänade pengar på att sova hemma... Hehe :P

Lämnade in pengarna vid 15-tiden och där träffade man på en bunt klasskamrater i Gropen. Sen så gick jag och 5 till runt på stan... på jakt efter skor för imorgon!! Hittade dock inga, tyvärr :( Får nog nöja mig med ett par som jag har här hemma...!

Usch, vad tråkigt att jag missar slutet av 7-kampen på fredag!! Slutet är ju det mest spännande!!! Blir antagligen dragkamp vilket jag mer än gärna vill vara med på!! Aja, syrran tar ju bara studenten en gång... Får offra lite...

Oj oj, imorn är det bal!! Måste kolla så att jag har allting... hehhe och sen så blir det ju Grey's Anatomy snart...!! Tårar...

Usch, den här dagen har varit lite... :/

Great... idag var det faktiskt bra väder...! Iaf på eftermiddagen och nu...på kvällen...men ..nej nej, Gud verkar inte gilla mig så värst mkt... det kommer att regna imorgon :( blä...

You can't have everything...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0