************* skuldkänslor!!!

Ååååååh!! Skuldkänslor...!!
Snacka om hur jäkla pinsamt klantig man får vara... usch, mår så himla dåligt!! :@

Hur fan kunde jag tappa solglasögonen på en sån där skit sten... eller berg eller vad man ska säga...? Sen så är jag ju så himla smart och  tror att jag kan gå ner långsamt och ta upp de igen... men nej nej, då ramlar man i och SMART nog så har man mobilen i sin byxficka! Jävla disaster!!! Syrran trodde att jag var rädd att jag skulle drunkna, men nej... min MOBIL förstördes! :'( piss!!!! Blir så himla ARG!!! Hatar hatar hatar hatar hatar mig själv så jäkla mycket!! Kommer inte kunna förlåta mig själv helt!!

Är inte värd en ny mobil... sånt klantarsle som jag är...
Sen så var jag så smart... så att syrran också ramlade i för att jag var så dum dum dum dum i huvet...
varför är jag så dum i huvet?!?! ååh, döööö!!!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0