Sommarlov?? Dåligt väder :(

känns inte som sommarlov... inte riktigt än iaf... :P plus att det inte är så fint väder direkt...
Åkte in till stan och träffade C och några killar :) Satte oss på Café 60 innan vi promenerade runt lite grann :P sen så gick vi till Odenplan och åkte hem... C reser bort i en månad!!! Alla andra reser bort om några veckor... blä... i'm gonna be lonely... :/ fast jag har iofs mina gamla gamla klasskamrater (några iaf:P) från mellanstadiet :) tihi, träffade på en av de idag :) Det var kul o vi pratade lite :P saknar det lite grann... även om vi två inte var så himla bra vänner på den tiden... har märkt att jag "pratar" mer med några av dem än vad jag gjorde under tiden då vi var klasskamrater :P haha


OMFG!! Såg säsongsavslutningen av Grey's Anatomy!! Grät floder...!! Vad ska hända med Izzie och George?!?!?! Kan inte vänta med att få veta...!! Åååh, måste vänta hela sommaren :S
Men men, haha först var jag skitglad!!! Sverige-Malta: 4-0 :D:D:D:D
Sen så kom Grey's :'(  Kan inte sluta tänka på det...

aja, nu måste jag duscha...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0