Desperate Housewives & One Tree Hill :)

Gud! Jag såg dh idag... det var massa oväntade saker som hände!!! Måste se fortsättningen som kommer på tisdag!!

Men men, tittar på one tree hill just nu... :) Sen blir det gossip girl, antar jag :P

hehe, den här helgen har jag inte gjort nånting!! Måste egentligen plugga, men vi har ju iof temavecka, så då får jag väl plugga lite varje dag :P På tisdag blir det sista nationella provet i matte kurs A!

Snart är det bal och jag måste skaffa en klänning :/ Vet inte riktigt om jag ska köpa den jag har tänkt på... :/
Sen så ska jag ju på min systers utspring och vi måste fixa grejer inför d... efter det blir det nog också studentmottagning... släktingar o så ... det måste också fixas!!
Oj oj mycket att fixa!! :P

Nu ska jag tillbaka till tv:n ;P

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0