I want too much...! - And I can't have it :(

Okej, några saker kommer jag väl kunna få... Men jag kanske begär för mycket, eller??

Vi har missat såå många musiklektioner och det är typ 2-3 lektioner kvar :( På onsdag ska vi springa maran - där försvinner en lektion. Sen så har vi ju temaveckan och klassresa (som jag hoppas blir av!)...
Sen så finns det ju massa saker jag vill ha som jag (tyvärr) inte kan få... :/


Igår kände jag verkligen, jag ska skaffa en vattenscooter(eller vad det heter :P) , kanske en båt?... Idag tänkte jag även på att jag vill skaffa mig en motorcykel , en snabb sportbil... jag vill färdas med höööög hastighet!!! :D
 Haha, nej men det var lite coolt att se grannen ta fram sin.... motorcykel?? nej men det fattades massa delar och han höll väl på med den under dagen... Sen så såg man ju honom pröva den och åkte lite fram och tillbaka... Jag måste erkänna att den blev jävligt snygg, den motorcykeln! Nice work ;) heheh :)

Aja, nu måste jag sluta drömma... för stunden :P
Back to work!

Har ägnat mycket tid åt att "plugga" framför tv:n... Var tvungen att se på Desperate Housewives, Grey's Anatomy, One Tree Hill & Gossip Girl under eftermiddagen ;) Hehe, var mkt repris och så, men jag kunde verkligen inte missa!!! Dessutom spelade jag in åt min syrra , som kommer hem imorgon :)  Men men, det gick inte så bra att plugga samtidigt, fick ingenting gjort :(


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0