Nationellt prov i Ma kurs A, musik, svenska, biologi & hkk - kl8 till kl17!!

Vilken lång dag....!!
Imorse började jag kl.8, nationellt prov i matte kurs A... efter 90 min åkte vi buss till skolan, försökte fixa hkk i studiehallen. På musiken (typ sista lektionen :/ ) fick vi börja med den speciella uppgiften, där man får hitta på vad som helst bara det har med musik att göra... Jag, C o C ska spela Stand by me, jag ska spela gitarr :P hade velat göra något annat om vi hade haft mer tid... men men, vi ska typ få nån annan lektion till att visa vad vi har gjort :)
Men men, på svenskan blev det argumentationer... på biologin hände inte så mkt och på hkk fick vi redovisa :/ Det tog så lång tid för alla att redovisa så att det drog ut på tiden till 17!! Sista hkk-lektionen ever...! Blir väl inget på gymnasiet?

hehe jag spelade in dh, ga, oth & gg i söndags, nu sitter jag o kollar på ga :) Såg dh när jag kom hem :P
Åh, fett skönt!!  Har inte så många läxor kvaaar :) Drf ska jag försöka chilla idag :)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0