Ready for a change

Vet inte riktigt, är bara öppen för en förändring... Vill pröva på nånting...nytt!

men men, I'm going to wait... until august... hehe, då blir det nog en förändring... Gymnasiet...! Shit...
Känner mig fortfarande...liten :P hehehe....

Aja, nu är det en lång helg och det ska väl bli skönt... Har inga planer...direkt. "Fest" på lördag...  hehe, kanske borde börja plugga till biologiprovet... men Gud... jag känner verkligen mig själv.... kommer sitta typ på söndag och vara helt död... Tänka: "Åh Gud, nej!!! Har inte pluggat..!! Varför är jag alltid så dum som pluggar sista daaaan??Vad har jag gjort egentligen?? :/ " Sen så kommer jag såklart tänka: "Äsch, det gör inget... bara ett jäkla prov... I'll survive...! Plus att vår kära lärare har sagt att det krävs mkt för att sänka sitt betyg sista terminen...i nian..."
Japp, så förutsägbar är jag...!

Menmen, ikväll (snarare om 1h 10min) ska jag sätta mig på soffan och bara se på Grey's Anatomy, har längtat!! :)
Tihi :)


Hmm, var väldigt trött när jag kom hem... Hhaa, börjat läsa Gossip Girl, tänkte att det skulle bli lite intressant :P Men men, sen så somnade jag i soffan...heheh... Men, mamma väckte mig när det var dags för middag!
Inte så konstigt att jag var trött... Vi slutade innan 15, sen så gick jag o C på stan... Jakt på balklänningar!! Jag tror att jag har bestämt mig för den jag har spanat in på... hittade väl den för... en månad sen?? (a) :P Orkar inte leta mer... får nöja mig med den jag har tänkt på!! =)



Usch, har iof rätt mycket som jag måste få gjort innan måndag...!
  • Kinesiska
  • Biologi
  • Syslöjd (vill bli klar med kjolen!!)
  • Bilden (måste bli klar med Mona Lisa-bilden!!!!)
  • Kolla upp att jag har sovsäck och sånt inför klassresan.... som typ blir på tisdag. Kanske inte direkt det jag och alla andra(?) hade tänkt oss... men men, resa blir det iaf!
  • hmm.... sen var det nog mycket mer...!!!



    Aja, det löser sig nog... Får ta dagarna som de kommer ;)

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0