Snopp-tävling.... Jippie...!(???)

Började dagen med sista nationella provet ... äntligen!!
Därefter såg vi två filmer om puberteten o kärlek... o bla bla...

På eftermiddagen hade vi diskussioner om kärlek och sen så kom den där dumma tävlingen, när man skulle rita snoppar... Det var inte direkt kul... hehe

men men, sen så fick vi sluta och jippie! Vilket fint väder det blev :D Tråkigt imorse :/

Just det, jag stannade kvar m E & C och bara snackade... :) Trevligt trevligt

Aja, ikväll blir det dh... jag antar att jag sätter mig ute och solar (?) haha, nej det var lite att överdriva, men jag ska nog sätta mig ute och kanske läsa en bok... eller till biologiprovet som är på måndag... Blir inget kemiprov utan biologi :/ Kemin behövde man ju inte träna till  och sen så ändrar hon sig... great... :(

Hej så länge!


Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0