Sovmorgon imorgon - and I need it!!

Har försökt att börja skriva sh-uppgiften... men alltså det går bara inte... har inte lust... bara jag läser första meningen som jag har skrivit... då tappar jag lusten!! Måste verkligen göra den och bli klar innan söndag... 
Just det! Sen är det väl bra om man skaffar sig en snygg klädsel till måndag.... :/ Varför är de så själviska?? Min syster och hennes klasskamrater är tydligen lediga på tisdag och därför var de så snälla som valde en måndag... Ska på studentmiddag... Fast iof, tror inte att det kommer vara särskilt länge ;P
Usch, vill och måste sova mer!! I natt sov jag.... 6h... typ. Kanske dags att lägga mig nu?? Har ingen lust... :/

Hehe, aja kanske dags att skriva några meningar till... eller?

-"I'm sorry she didn't get her miracle..."
-"She did, it was you..."

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0