Studentmiddag 11/5-09

Igår var jag på "studentmiddag"/skiva, syrran tar ju studenten i år! (redan?:o :P)
Men det var lite olägligt... hade bara sovit knappt 5 h, så jag var rätt "hängig"... På vägen hem från skolan mådde jag verkligen uruselt, hade sån huvudvärk och mådde illa!! men men, jag gick iaf...
Sen så var det inte så kul att jag var minderårig :( Annars kanske jag kunde stannat kvar lite längre? (a)
Aja, det var trevligt, även om jag inte åt särskilt mkt... :P Mycket sång blev det, och det var ju bara kul :D Det är ju trots allt en natur/kör-klass :)

Kom väl hem 22.30, jag gick o la mig rätt tidigt , vid 23-tiden... Ändå sov jag bara 7h och jag hade väldigt svårt för att gå upp imorse :P

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0