Hos morbror igår... / Utomhus - hela dagen!! :)

IGÅR

Hehe, vi var hemma hos morbror och det var kind of "crowded" :P Sjöng lite karaoke, åt god mat, umgicks.... Sen så gick jag och syrran på en liten promenad... Åt så mycket så att jag kände mig dubbelt så tjock!! Men men, det var så fint så vi fotade :) Gillar utsikteeeen!!! :D
Sen så satte vi oss på vår veranda och vi måste ha verkat liiite konstiga, klockan var väl nånting runt 23 och...hehe... hade på musik och försökte läsa biologi... (jag läste om Genetik och syrran om avancerad grej om Nervsystemet...!) Men men, vi pratade mest :P Sen så kom mamma och brorsan hem... hehe
Menmen, det var trevligt med en promenad och sen bara sitta där :) Även om vi är...lite...konstiga :P


IDAG

Tihi, jag satt ute i princip hela dagen :) Inte för att jag fick så mycket gjort :/ Men fint väder var det iaf... tills kl blev 18 :(
Efter lunchen satte jag mig ute på "altanen" med min syster och min bror :) Pluggade... Jag försökte måla min "Mona Lisa"-bild... Sen så försökte jag läsa biologi, men det gick inte så bra...
Usch, vi har prov imorgon och ingenting av det har fastnat i huvudet :( Aja jag är typ klar med min bild iaf...

Kunde inte se på Gossip Girl, men men spelade in :P Kollar nog imorgon, efter skolan...
bye bye, måste plugga!!! :(

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0