Varför!?

Mår så dåligt...
Idag var ingen bra dag... Nationella i matte gick inte alls bra, hann inte kolla igenom (snacka om trög människa???) och sen så hade vi nationella i spanska  - hörförståelse... gick inte så himla bra... Pratade lite snabbt ibland.
På historialektionen läste vi lite om förintelsen och hade typ muntligt idrottsprov... Jag var så duktig som skämde ut mig när jag väl satte mig ner! Fick lättaste frågan och tvivlade trots att jag hade svaret i huvudet från första början...Sen så fattade väl läraren att MIG ska man inte fråga, såå jag fick inte så många frågor...Som vanligt, kunde jag svara på andras frågor, men nej nej, jag ska alltid få lätta frågor som jag har lite svårt för att svara på...
Men höjdpunkten för idag var väl att jag fick lite hopp :) Det är jag glad för, man tackar! Aja, det betyder ju iofs att jag måste fortsätta kämpa och inte ge upp :) (Utvecklas!! Jippie :D Gillar verkligen att utvecklas och bli bättre... Känna att det blir bättre, går uppåt ;D )
På svenskan var det argumentationer och jag har varit så duktig som inte har sagt nånting, vilket INTE är så smart... Men jag tänker lite segt i huvudet och när jag väl tänker säga det kommer någon annan in på det spåret och då är det väl inte så smart att upprepa vad andra har sagt... kommer väl få frågan: "Har du inte lyssnat på vad andra har sagt???"... Jaa, vad gör man åt det?? Försöker bli kvicktänkt...? I wish I could...

My life's a mess and I've got no idea...

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0