We can't just give up...!

Jobbigt läge! Vi måste ha med en pojkes pappa på klassresan och eftersom vi inte har fått tag på en är det inte säkert om vi ens kommer att få åka.... och det är ju surt :( Efter tre års kämpande....(typ?) ... tjänat in massa pengar o jag vet inte vad... Aja, just hope for the best!



Idag dog jag typ på idrottslektionen... Vi skulle samarbeta vääldigt mycket. Först var det uppvärmning då vi skulle springa några varv... jag lyckades få en jäkla arm på näsan o ehm... det gjorde lite ont
Sen blev det spökboll , då man skulle "ha armkrok" med en kompis och man hade två liv... men det var ändå inte så lätt..
När det blev basket blev det kaos... Jag fick springa med en kille som har spelat fotboll i .... 10 år?? Och liksom jag springer långsamt, och han snurrade runt rätt ofta såå det var liiiite svårt att hänga med i svängarna :P Sen så trycktes ju folk in i hörnen och han försökte ta bollen / vara med att fortsätta trycka in folk... Hehe det fanns ju trots allt inga regler såå det fanns ingen gräns! Sen så blev man ju lite mosad, var typ underst i högen... (Försök till en böghög??) Men men, haha det var väl ganska kul o annorlunda....!  även om jag snubblade rätt ofta och har massa blåmärken nu....

På spanskan skulle vi egentligen se klart filmen, men hehe vår lärare hörde inte att jag sa att vi hade sett det och han blandade ihop oss med en annan klass... Såå vi fick se om en bit på filmen, som vi redan har sett... hehe.
Sen så blir det kanske tacobar... vi får se sa han :)

Menmen, såg på ESC, typ de första 7 bidragen... sen så satte jag mig framför datorn :) Ehm, har sett lite överallt att Norge kommer att vinna... ursäkta men, va?? Varför det? Så bra var den inte... hehe

Aja, nu ska jag väl hitta på något annat :)
Sovmorgon imorgon :) Typ bara 7 skoldagar kvar i grundskolan!! Skööönt!! Bortsett från temavecka, operation dagsverke, studiedag(?), m.m.!! :D

Kommentarer


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0