One Tree Hill <3

Varför ska det vara så sorgligt? Började typ gråta nyss, såg delar av avsnitt 22 och 23 (säsong 6), sen så såg jag typ 30 min av avsnitt 24 innan datorn somnade, too much activity typ :P Datorkillen fixade nånting så att datorn surrar mindre, men det innebär att den inte pallar med alltför mycket pressure... så, smart nog så scannade anti-virusprogrammet samtidigt som jag kollade på one tree hill och sökte fakta på internet...
Men men, tror att snubben ska fixa det snart, eller så får jag lära mig hur man gör ;P

Nu måste bara videon "buffra" klart innan jag kan fortsätta med one tree hill :P Jaa, jag vet...borde plugga, men hehe jag gör lite allt möjligt samtidigt :)
Längesen jag kollade på one tree hill ;)

Kommentarer

Postat av: Sofie

2009-11-22 @ 14:37:58

OTH 4 life! kanske ska börja kolla! :)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback